وي گفت: اطلاعرساني در خصوص آشنايي با قوانين و ضوابط گردشگري، رسيدگي غير حضوري به شکايات مردم از نحوه خدمات موسسات مذکور، معرفي مراکز خدمات گردشگري، دريافت آمار دقيق، مديريت و نظارت بهينه بر نحوه عملکرد تاسيسات و موسسات گردشگري، ارسال بخشنامههاي سازماني به موسسات تحت پوشش از جمله خدمات اين سامانه خواهد بود که ميتواند در برنامهريزيهاي مردم عزيز براي بهرهمندي از خدمات اين موسسات مفيد واقع شود.
وي افزود: اين خدمت نيز در راستاي تحقق مطالبات مردم از متوليان امر گردشگري، ساماندهي امور موسسات و کاستن از حجم مراجعات و اتلاف وقت و هزينه جامعه مسافر و اشاعه فرهنگ (گردشگري الکترونيکي) انجام ميگيرد.
براساس اين گزارش، آدرس سامانه نظارت الکترونيکي www.nezarat21.com است.
/106
انتهای پیام/